« Home | Lihtsalt masendav » | Paranormaalsed võimed » | Vahel käib kõik närvi » 

Thursday, January 20, 2005 

Oraalselt tubli

Täna oli üks suuline eksam. Mulle tundus, et läks hästi. Üks punkt oli kerge ja mida ma südames lootsin ka enne eksamit saada. Teine oli natuke keerulisem ja ma eriti ei osanudki, aga suvel loetud paarist raamatust oli abi. Sain tuua väga erakordseid näiteid, mis tundus, et õppejõule meeldisid. Võimalik, et ta polnud sellised varem kuulnud. Mulle üldiselt suulised eksamid ei meeldi, aga täna oli päris lahe. Ilmselt on see seotud hästi tõmmatud piletiga. Veab ka vahel ikka. Tulemust veel muidugi ei tea, aga ma arvan, et sain läbi. Materjali oli päris palju vaja läbi töötada ja nagu ikka ma kõike ei jõudnud, aga täna ilmselt jumal armastas mind või tal on villand minu viimase aja masendustest ja kurbusest. Hakka või kirikus käima. Siiski mitte. Mulle ei meeldi möelda, et ma allun kellegile ja pean teda orjama. Ma usun, et tuleb ennast uskuda ja olla muidu hea inimene.

Peale selle pole öelda midagi, kuna pole ka midagi toimunud. Igav elu mul hetkel. Kui koolitöö suuremas osas tehtud saab peaks midagi huvitavat hakkama tegema ja ellu vaheldust otsima. Praegu on ausalt öeldest kõigest villand ja ilmselt on mul sügav stress, aga sellest hakkan vaikselt vist juba väljuma. Pealegi saab homme Võrru ja laupäeval ilmselt vanaema, vanavanaema ja vanaisa sünnipäevale.

Enne kui ära unustan, siis olen viimasel ajal tähele pannud, et mul on vist uus naaber või igatahes on keegi natuke kõvemini hakanud muusikat kuulama ja televiisorit vaatama. Kusjuures kui tavaliselt on sellega probleeme, eriti kui naabrit mingi träänsu armastavad, aga minu naaber lasi eile õhtul The Velvet Underground'i Heroin'i. Ma olen super-rahul. Hakka või naabritega läbi käima nagu kuldsel Nõukogudeajal. Siiski on esialgu müstika, kes ja kus see naaber elab. Ma kahtlustan, et kas minu peal või all. Küljelt nagu see heli ei kosta.

The Apples In Stereo - Signal In The Sky (Let's Go)

Minust

  • I'm Hosegnaasio
  • From Tartu, Estonia
Blogger'i profiil
Powered by Blogger
and Blogger Templates
Hosegnaasio's Last.fm Weekly Artists Chart