« Home | Poster » | Liiga kange uneliiv » | Are you awake? » | Oraalselt tubli » | Lihtsalt masendav » | Paranormaalsed võimed » | Vahel käib kõik närvi » 

Thursday, January 27, 2005 

The Aviator



Juhtus nii, et nägin ühe oma kauaoodatud filmi ka ära. See on üks selliseid väheseid filme, mida ma ootasin ja milles olin ka kindel, et see mu lootusi ei peta. Tavaliselt on ikkagi nii, et pigem üllatavad need, mille suhtes erilisi lootusi pole. Igatahes seekord oli kõik nii nagu vaja ja ilma üllatustega. Muidugi mitte selles mõttes, et film ei oleks üllatanud. Üllatas ja kuidas veel.

Film rääkis siis Howard Hughes'i elust, kes oli paadunud lennufanatt ja ka filmimaailmas väike tegija. Siinkohal pean mainima, et mul on kodune töö tegemata ja ei oska öelda, kas see ka päriselt sündinud lugu oli, aga kõik on võimalik, kuna filmis oli päris palju vanu tuntud tegelasi. Igatahes peaosas kõigi poolt palavalt armastatud Leonardo DiCaprio. Ta oli hea, isegi väga. Howardi rolli pole kerge mängida, kuna ta oli päris ekstsentriline (sai vist õieti) kuju, kellel esines päris palju foobiaid ja muid imelikke kombeid. Vahepeal oli tegu ja päris hullu inimesega. Film kubises veel teistestki tuntud nägudest. Näiteks Alec Baldwin (ta on viimasel ajal kogu aeg suur boss filmides), Ian Holm, Jude Law, Willem Dafoe, Robert C. Reilly, naissõpru kehastasid Cate Blanchett ja Kate Beckinsale. Ei maksa ka unustada tervet kampa Wainwright'e. Eesotsas pean mainima üht oma lemmikut ehk Rufust. Aga filmis oli tiitrite järgi veel ta isa Loudon, õde Martha ja mine tea kes veel. Filmi õhustik oli mõnus ja tõi vägisi tunde, et ka päriselt oleks nagu 40'ndates. Tegelaste kõnemurrakud olid võimsad ja ka käitumisviisid olid tänapäevast erinevad. Blanchett on hea näitleja, aga ta minu silmis ei näe alati väga atraktiivne välja. Samas filmis Coffee & Cigarettes, kus ta mängis nii-öelda topeltrolli, seal ta oli selline kes mul küll jalad alt lööks. Just selles blondides juustes ja ärinaiselikus riietuses. Damn, see nii sobis talle.

OK, tegu on ka ühe selle aasta Oscari kandidaadiga (11 kategoorias vist oli). Ma julgeks küll sellele nii mõnegi anda. Parim film sealhulgas, aga mul on lähipäevil ees nii-öelda Oscari viikend, kus vaatan ka teised parima filmi kandidaadid ära. Nendeks oleks siis Finding Neverland, Sideways, Million Dollar Baby ja Ray. Tuleb ilmselt päris kena filmiaeg. The Aviator'il maksaks rõõmu tunda ka selle üle, et ta tulevikus ka mu DVD'de riiulit kaunistama hakkab. Peale nende sooviks veel näha The Life Aquatic'ut ja mitte veel valmis olevat filmi Frank Miller's Sin City (treiler on täielik tase sel).

PJ Harvey - Is That All There Is?
Lugu pole küll sellest filmist, aga hea ikkagi. Originaali leelotas vist selline naine nagu Peggy Lee.

Minust

  • I'm Hosegnaasio
  • From Tartu, Estonia
Blogger'i profiil
Powered by Blogger
and Blogger Templates
Hosegnaasio's Last.fm Weekly Artists Chart