« Home | Oraalselt tubli » | Lihtsalt masendav » | Paranormaalsed võimed » | Vahel käib kõik närvi » 

Saturday, January 22, 2005 

Are you awake?

Täna nägin päris üle pika aja oma paljusi sugulasi. Kuna tegemist oli iga-aastase traditsioonilise kolmiksünnipäevaga a.k.a. vanavanaema, vanaema ja vanaisa hällipäev. Uskumatu, aga neist esimene on juba 98. Ma ausalt öeldes ei oskagi öelda midagi selle kohta, aga kujutage, ette kui sa sünnid, polnud veel esimest Eesti Vabariikigi. Samal ajal oled üle elanud inimeste esimesed kosmoseavastused, missioonid Marsile, masinate revolutsiooni, samuti ka muusikarevolutsiooni, alustades jazz'ist ja lõpetades kasvõi Spice Girls'iga. OK, meie maal neid muidugi sel ajal eriti nautida ei saanud. Aga mu vanavanaema on väga tubli inimene, siiani viskab päris toredaid kilde, kuigi see tervis on viimaste aastatega kõvasti kehvemaks läinud ja üle poole minu elust olen ma pidevalt pidanud kuulma, et tahaks juba ära siit ilmast. Kaotas ta ju oma mehe juba ammu-ammu. Mina igatahes nii vanaks küll ei tahaks elada. Vist. Oleneb muidugi mis tulevik toob, aga selline vanus paneb värisema küll. Õnneks pidi meeste eluiga meil kõvasti lühem olema.

Täna avastasin ka, et ma olen kohati päris vaimukas. See kõlab küll enesekiitmisega, aga mis parata. Vahel leian endalegi ootamatult mingeid imelikke fraase, mida ma enda teada ei jäta. Mõnest saavad isegi teised aru ja loomulikult need pole kuigi tõsiseltvõetavad asjad. Juu on täna kuus see päev, kui kuufaas soosib vaimsest tasandist kõrgemale minekut, mida minuga vahel ikkagi juhtub. Kusjuures see päev pole kindel vaid tegu on nii-öelda liikuva kuupäevaga või siis kui aupaklikumalt öelda siis liikuva pühaga. Tegelt oli ka aeg, mu viimase aja kohutav masendushoog hakkas ka minule juba väga rusuvaks muutuma. Pealegi avastasin, et täna oli mul kuramuse suur isu, mida viimasel ajal pole olnud. Praegu tunnen, et mahuks veel, aga üritan ennast natuke tagant sundida ja mitte minna külmkappi avama. Homsest hakkab jälle tervislikuma eluviisi päev. Peaks mingit huvitavat rohelist salatit tegema endale. Pole seda kunagi teinud, aga hetkel on mõte, et tahaks näha hästi kirevat ja kerget toiduvalikut. Peaks kokanduskursustele minema. Aga esialgu püüan seda ise õppida. Mul on sellepeale natuke varjatut annet.

Air - Alone In Kyoto
Kyotosse tahaks küll, iseasi kas üksi. Jaapan väga tõmbab oma kultuuri, söögi ja muusikaga. Ma tunnen isegi paari jaapanlast. Suvest jällegi. Tuleb tunnistada, et neil on väga huvitav ja omapärane mõttemaailm. Ja kui oskaks ise jaapani keelt ja selles keeles ka kirjutada ja lugeda - siis ma oleks enda üle päris uhke. Jaapan on vähemalt mu unistuste reisilistis üks kõrgemal olevaid kohti, sellele järgneb Austraalia, San Francisco (Ameerikas), Kanada ja miks mitte näiteks ka Norra.

Minust

  • I'm Hosegnaasio
  • From Tartu, Estonia
Blogger'i profiil
Powered by Blogger
and Blogger Templates
Hosegnaasio's Last.fm Weekly Artists Chart